september 2026

Artikel 9 van 9

Roep van de Wildernis sc

Artikelnummer: 14875
€ 11,95 (inclusief btw)

Buck wordt weggehaald bij zijn fijne thuis. Hij wordt verkocht als sledehond en moet naar het koude noorden. Daar leert hij hoe hard en gemeen mensen kunnen zijn. Het leven is zwaar. Buck moet vechten tegen honger, kou en andere honden. Hij leert te overleven. Maar steeds vaker voelt hij iets ouds in zich wakker worden. Dan krijgt Buck een nieuwe baas. Eindelijk voelt hij zich veilig en geliefd. Maar diep vanbinnen hoort hij steeds luider... De roep van de wildernis...

Van dezelfde makers als Dierenboerderij.
Compleet verhaal
Beknopte hervertelling van Jack Londons klassieker, speciaal voor jonge lezers. 
Uit de collectie: Makkelijk Lezen!
Tekst: Maxe L’Hermenier
Tekeningen: Thomas Labourot
ISBN: 9789464609691
Softcover
56 blz

Overzicht

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2026 Dark Dragon Books | sitemap | rss | bestelling herroepen | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel