Artikel 6 van 9

Wereld van Vroeger, De: 4 Alexandrië

Artikelnummer: 14939
€ 11,95 (inclusief btw)


In het oude Alexandrië in Egypte was alles groot en bijzonder. Maar het ging er echt niet altijd rustig en netjes aan toe. In dit grappige stripboek ga je naar de grootste stad aan de Middellandse Zee in de tijd van Alexander de Grote. Ze hadden toen de grootste bibliotheek ter wereld. Maar hoe vind je de rol papyrus die je zoekt? En aan de kust staat de hoge vuurtoren. Eén van de zeven wereldwonderen!

- Uit de 'Makkelijk lezen' collectie van Dark Dragon Books. (Voor o.a. kinderen met dyslexie)
- De geschiedenis komt tot leven voor jonge lezers met avonturen en humor.
- Perfect voor nieuwsgierige kinderen die geschiedenis willen beleven, niet alleen leren.
- Leer op een speelse manier.

Tekst: Jordi Bayarri
Tekeningen: Jesús Huguet
ISBN: 9789465350141
Softcover
56 blz.

 

 

Overzicht

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2026 Dark Dragon Books | sitemap | rss | bestelling herroepen | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel