Artikel 3 van 13

Wereld van Vroeger, De 3: Het oude Egypte

Artikelnummer: 14641
€ 11,95 (inclusief btw)

In dit stripboek leer je over het oude Egypte. Dat was een bijzonder land langs de rivier de Nijl. De mensen bouwden enorme piramides en maakten mummies. Ze wisten veel over sterren en medicijnen. Je ontdekt hoe farao’s regeerden en hoe het leven vroeger was. De Egyptenaren geloofden in vele goden. Ze dachten dat er een leven na de dood was. Daarom gaven ze doden kostbare spullen mee in hun graven. Ook leer je over hiërogliefen, een geheimzinnig schrift. Wetenschappers hebben deze tekens ontcijferd. Zo weten we nu veel over hun geschiedenis. Met deze strip lees je op een leuke manier over Egypte. De tekeningen helpen je om het beter te begrijpen. Het is een spannend en leerzaam album voor iedereen die van geschiedenis houdt!

- Uit de nieuwe 'Makkelijk lezen' collectie van Dark Dragon Books. (Voor o.a. kinderen met dyslexie)
- De geschiedenis komt tot leven voor jonge lezers met avonturen en humor.
- Perfect voor nieuwsgierige kinderen die geschiedenis willen beleven, niet alleen leren.
- Leer op een speelse manier.

Tekst: Jordi Bayarri
Tekeningen: Jesús Huguet
ISBN: 9789464608328
Softcover
56 blz.

 

 

Overzicht

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2025 Dark Dragon Books | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel