Artikel 6 van 13

Donald Duck Makkelijk Lezen 2

Artikelnummer: 81004
€ 7,99 (inclusief btw)

Donald Duck Makkelijk Lezen 2
Lekker lezen voor iedereen

Ben jij bang voor spinnen? Donald Duck niet, hoor! Hij gaat zelfs op pad om een huisspin te vangen! Kwik, Kwek en Kwak willen heel graag een huisdier. Maar of ze dat krijgen? Goofy en Mickey zijn er ook weer bij. Ze zien een inktvis en betrappen een boef. Lees maar hoe dat afloopt!

Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!

Softcover
64 blz.
ISBN: 8710841421767

Overzicht

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2012 - 2025 Dark Dragon Books | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel