Donald Duck Makkelijk Lezen 6
Artikelnummer: 81008Makkelijk Lezen 6-2024 - Lekker lezen voor iedereen
Het is weer zover, hoor. Buurman Bolderbast doet mee aan een wedstrijd. En dan wil Donald natuurlijk van hem winnen! Of dat lukt? Dat zullen we zien! Guus Geluk wint altijd. Deze keer zelfs met schaken! Oom Dagobert is blij met zijn nieuwe huisdier, een zingende vlo. En Katrien krijgt onverwacht ook een heleboel huisdieren. Lees en lach maar mee!
Ducklexie
Makkelijk lezen is voor iedereen die lezen soms lastig vindt! De letters zijn wat groter en de zinnen zijn iets korter, maar de verhalen zijn even spannend als altijd!
Softcover
64 blz.
ISBN: 9789463057783